Miss U !

 

 

Tyck att jag är patetisk, jag skiter i vilket !



♥ Jag blir så förbannad på dom som inte fattar,
dom som inte förstår,
dom som inte kan förstå..
Jag sörjer samtidigt som jag är glad att
du ännu är i livet.
Men inget är som förut, inget kommer nånsin
att bli som förr.
Jag är otroligt besviken på dom som jag trodde
va våran familj och släkt.
Jag är inte längre den jag va förr,
jag kommer heller aldrig att återvända.
Jag har bestämt mig,
jag går nu min egen väg och skiter i vad andra tycker !
Nu kan jag bara säga att jag känner mig ensam
med min sorg, med min besvikelse.
Jag saknar dig mamma !'
Jag saknar dig varje dag, våra samtal,
våran kontakt...
Jag ÄLSKAR dig MAMMA ! ♥

//Camilla

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Carro (Persson)

Söta Camilla <3 Tänkte inte skriva så mycke mer än att jag finns om du känner för att surra, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback