Lördag !

Solen skiner och termometern visar +2 grader.
Underbart !

Jag ska snart ge mig iväg för att möta upp Malin för
en tur med ärenden runt stan och sedan blir det
hem och laga till middag och ikväll se på melodifestivalen.
En vanlig lördagskväll med andra ord.

Jag har tagit semester denna helg för att
hälsa på mamma men det blev ändrade planer,
så jag får lov att njuta av ledigheten... :)
Inte så svårt !

Chanelle:
Vi jobbar på från marken fortfarande.
Det går upp och ner från dag till dag.
Men jag tycker att vi gjort framsteg. :)

Lizzie:
Ett svårt beslut är taget.
Jag pratade med hennes förra ägare igår
och fick stöd från henne att jag väljer rätt beslut.
Så nu verkar det som att Lizzie kommer få en sista
härig sommar innan hon få vandra vidare
till de evigt gröna ängarna.
Det skär i hjärtat, det känns som ett misslyckande
men jag kan inte annat än att göra det som är rätt för henne.
Hon ska inte få vandra mellan olika människor mer.
Hon har fått bra sista år och hon kommer alltid
att ha en speciell plats i mitt hjärta.
Nu ska vi ha roligt och massa mys tiden som är
kvar för det är hon värd,
min lilla Läckra Liss ! ♥


//Camilla

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback