Tillbaka till verkligheten !



Nu är julen och nyår bortgjorda.
Vi är inne i år 2010.
Nu återgår vi till vardagen.

Vi har varit väldigt bortskämda i dessa veckor.
Ätit hos sambons föräldrar varje dag.
Umgåtts med Helena och Johan.
Imorse åkte dom hem till södern igen.
Dom har lovat att komma upp till sommaren.
Det ser vi fram emot !

Väl här hemma ekar kylen och städningen har inte inträffat.
Har jobbat dygnet runt hela denna helgen
Så min lediga dag imorron kommer att bli handling och städning.
Måste även ringa hovslagaren och höra om han har nån lucka
att titta förbi.
Ska även hinna med att hämta hem mer hö nu i veckan.

Få väl se hur det går.

Det känns redan tomt utan Helena och Johan.
Det är så förbannat synd att dom ska bo 75 mil bort =(

Nu ska jag ta mitt vinglas som jag gjort mig förtjänt av.
Imorgon  börjar träningen och viktnedgången efter all julmat...
BLÄ för julmat just nu !
Känns bra att det är 1 år till nästa !

//Camilla ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback