Skroten.... ?

Kan nog minst sagt säga att min dag igår inte förde
med sig en enda bra sak.

1. Motorvärmaren hade inte gått igång när jag skulle på jobbet
så bilfan startade knappt.
2. Extraljusen har hakat upp sig så dom går inte att släcka.
3. Piss dag på jobbet, stack mig på nålar och alla va sura och trötta
4. Växlarna på bilen krånglar och jag tar mig knappt hem
5. Lizzie på rymmen

Och ja just sa jag att M kört åt h-vete med sportbilen
Skrotbil eller skrotförare ?
Jag vågar inte ens tänka vad som är värst !
Nu har vi 1 bil som knappt vill gå framåt
och vi bor 2 mil från civilisationen ?!

JUST GREAT !

//"Love my life"

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback