Dagarna rusar förbi...

..börjar känna av min åldernojja måste jag erkänna.
Helgen som gick va kanon och jag hade riktigt trevligt.
Men bara att inse att man inte orkar lika mycket längre.
Vi tyckte tydligen att det va passande att ta oss
nån tequila på krogen och efter det är det dimmigt !
Raglade ut från krogen med Mallan och hittade M som körde oss hem.
Tack å lov att man slapp taxi !
Har ett svagt minne av att jag träffade härliga människor iaf,
däribland min "lilla" kusin =)
Hmm att vi alltid bara träffas på krogen är en gåta !


Malin och jag i "början" av kvällen :)
Dagen efter var inte alls lika spännande !

Nu har jag jobbat några dagar på nytt vikariat
det går bra, men är låånga dagar.

Jag sitter och efterlyser en dressyrgjord till min dressyrsadel.
Tänk att det ska va på besvärligt att få tag på det man vill ha !
Eller är jag kanske bara en aning kräsen ? :P

Hur som helst har jag försökt att åter igen få tag
på min hovslagare...Utan framgång !

Chanelle är ett litet monster just nu.
Va ut och red häromdagen när det inte va så kallt.
Och snacka om att min brutta har hittat energi,
hon är överallt och ingenstans.
Hon vill SPRINGA och busa.
Jag har fullt upp med att hålla mig kvar på min runda dam.
För det mesta fnissar jag mest åt henne och tycker
att hon beter sig mer som en unghäst än den otränade tjockisen som
hon faktiskt är.
MEN ibland rinner bägaren över och jag känner mig otroligt
frustrerad över att inte ha den minsta kontrollen i det läget.
Jag har kommit på att jag SKA ha en ridplan.
Nånstans att ta vägen och rida eller jobba henne
när hon är på humöret att inte vilja göra NÅT !
Ska bara övertala sambon att göra ridplan/vinterhage.
Vet inte hur det kommer att lyckas.

//Camilla ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Vi hade riktigt roligt den kvällen men vi kunde ha skippat den dära teqilan =P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback