Bilder

Ledig dag och jag tänkte bjuda på lite härliga bilder =)








Jag känner äntligen att jag/vi har hittat hem ! ♥


För några dagar sedan klickade jag hem lite saker :

Gardiner
från Haléns
Härliga knäsockar
från Haléns
Dressyrgjord
från Hästshopen.se
Sårspray Aloevera
från Hästshopen.se

När jag va och hämtade posten idag hade våran snälla
brevbärare verkligen kämpat för att få ner paketet
från Haléns i brevlådan.
Jag blev glad ! :)
Imorgon åker jag in till Ica efter jobbet och hämtar
paketet från Hästshopen =)
Nu ska jag klicka hem lite mer smått å gott från Hööks.se !
Man kan se de som så att jag har mina spenderarbyxor på !

//Camilla ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback