-20 grader



...och burr så kallt det är !

Jag HATAR verkligen kyla.
Det går inte att göra nåt.
Huset måste eldas konstant för att ens hålla lite värme
och mina leder skriker efter smärtstillande.
Nä fy för KYLA ! =(
Dessa dagar känner jag mig verkligen 60 år äldre
än vad jag egentligen är.

Det va tänkt att jag skulle ut på stan idag
men det finns inga chanser i världen att jag kan ge mig ut idag.

Nog att jag ska iväg på jobbet ikväll.

Jag och svärfar va och hämtade hem hö nu på morgonen.
Känns som jag lika gärna kunde stannat hemma
för mycke till hjälp var jag inte.

Rematisk värk och kyla passar inte ihop.

Jag skulle verkligen behövt rida men det är inte ens att tänka på
en dag som denna.

Nu har jag fått klaga av mig =)

Jag vill ha sommar och det är NU !





//Camilla ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback