Ska det aldrig ge sig ... ?



Snö, snö, snö och lite mer snö.
Nu är jag faktiskt fruktansvärt less på allt detta snöande !
Det vräker ner ordentligt just nu.
Imorse va de så milt och skönt ute,
hästarna fick komma ut utan täcke.
Vilket dom verkligen tyckte va skönt.
Inte lite skönt nu dock... :(
Stackare...
Dom få komma in tidigt idag.

Jag ska snart in och göra några ärenden inne i stan,
träffa upp Malin och sedan brumma runt stan.

Chanelle:
Igår när det va så fint väder tog jag på Chanelle
träns och gav mig ut på promenad.
Tränade vem som är ledare och Chanelle tittade
lite förvånat på mig ungefär som hon undrade
vad jag höll på med.
Det tog ungefär 10 min sen hade hon lugnat sig
och hon lyssnade verkligen jättefint !
Jag tackar verkligen Kattis för det tipset som jag ska
jobba vidare med innan jag rider igen !

Min förskylning har äntligen börjat ge med sig.
Underbart !
Det är så fruktansvärt att vara sjuk och ha feber.
Finns ingen ork att göra minsta lilla sak.


//Camilla♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Kattis , Chanelles förra ägare

Hej Camilla, vad bra att du kommit igång igen med Chanelle.Titta gärna in på länken till Monty Roberts, den mannen har lärt mig mycket om hästar !

Här snöar det också förfärligt mycket och man ser ingen ände på det hela. Vi har fått ner mer än 3,5 meter snö i vinter ! djupet nu är strax under metern. Vad vi längtar till våren så att man kommer ut i skogen med hästen igen. Lycka till med "Kanelen" ! Kattis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback