Onsdag...



...och jag börjar sakta men säkert lägga
bitarna i mitt liv på plats igen.

Chanelle:
Nu har vi tagit upp träningen igen.
Det är såå mycket snö att det inte går att
lägga träningen på åkrarna
Ridning varvat med promenader
är vad jag har planerat.
Chanelle tycker allt är jätteroligt
och igår va jag faktiskt väldigt nära på att åka av.
Den damen vet hur man ska bocka ! =)

Lizzie:
Har inte varit sig själv nu de senaste dagarna.
Hon har blivit ett riktigt monster att
göra med IGEN...
Malin ska komma och hjälpa mig så
hon får komma ut och aktiveras
vilket jag hoppas ska hjälpa.
Själv försöker jag gå ut och gå
med henne och få henne att slippa se bara hagen.
Vilket inte är nyttigt för nån häst.
Men som det är nu är Lizzie farlig
efter vägen.
Till helgen kommer Malin hit och vi ska
hjälpas åt med hästarna.


I övrigt jobbar jag och sliter
och kämpar med att hålla lite värme nu dessa sista
månader med vinter.
Jag längtar faktiskt till SOMMAR och VÄRME
men vem gör inte det ? =)

//Camilla ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Jajamenn i helgen kommer jag så ska vi hitta på någonting med dom =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback