Hopplöst... ?

Ibland undrar jag om jag håller på att tappa fotfästet.
På allvar !
Alla motgångar känns som knivar i ryggen.
Är det meningen att allt ska vara så svårt ?
Är det meningen att livet ska vara såhär ?
Är det så, vet jag inte hur mycket mer min hjärna klarar av
att jobba med.
Är det så vet jag inte hur mycket mer jag orkar.

Förvirrad, ledsen, arg och besviken
Är ord som snurrar i min hjärna varje dag.
Är det bara att gilla läget ?


♥LOVE♥




♥Tack underbara Malin för att du ställer
upp och ärligt finns vid min sida. ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Jag finns alltid vid din sida och ställer alltid upp för dig det vet du =) <3

Postat av: Live Laugh Love - tonårs mamma

motgångar gör oss starkare och lär oss mer om livet. tur det vänder. vi finns alltid om det skulle vara något. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback