Burrr...



Riktigt kallt har vi haft flera dagar nu.
Våran termometer har stått på -25 till 30 grader i 4 dagar.
Jag är sjukt less på denna kyla!
Nu känner man verkligen att det inte varit dumt med lite isolering i stallet.
Stallet är riktigt kallt och hästarna har dubbla täcken på sig.

Fy nä nu i sommar blir det att bygga iordning och isolera lite !

Har förmodligen hittat ett bete till hästarna i sommar.
Borta i grannbyn.
Då ska mina hästar gå med Malins häst.
Det blir riktigt trevligt !

Sen efter sommaren har jag mina funderingar på att ta bort Lizzie.
Av olika anledningar som bygger ihop med varandra har jag insett
att jag inte kommer att ha henne kvar.

Eftersom det har varit så otroligt kallt dessa dagar har
ingen av hästarna gjort något.
Enligt väderprognosen verkar det som att kylan ska släppa lite
och då ska jag och Chanelle börja våran grundträning :)

Jag känner mer och mer att jag tappar fästet från mina rötter.
Det finns inte mycke mer att hämta från dom som
en gång betydde allt för mig.
Dom som påstår sig vara mina vänner och som jag trodde
skulle vara ärliga mot mig och trösta när det behövdes.
Jag inser nu att dom bara fanns i min fantasivärld
och från och med nu är dom ett minne blått !!
BYE BYE

//Camilla♥

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Finns alltid här för dig vännen det vet du <3

Postat av: Christoffer Kickfjader Jonsson

Hej! Inte visste jag att du flyttat till Skede.

Trevligt! Kommer ifrån Vike och bor just nu i Stensätter. Hoppas allt är bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback