VERY long time...

Jag vet att jag är riktigt dålig på att uppdatera.

Det har varit mycket just nu en tid och datorn har inte varit den stora priorieten.

VÅREN är äntligen här !
Det är helt underbart, känslorna spritter i kroppen
och man är helt enkelt så mycket gladare.
Energin har återkommit och jisses vad härligt det är !

Chanelle
Vi har våra disskutioner min prinsessa och jag,
vi går upp och ner.
Jag försöker göra nya saker för att få henne
att slappna av.
Försöker hitta nya utmaningar.
Varje dag stöter vi på mer bekymmer,
men bara att kämpa vidare.

Lizzie
Jag satt ut henne på annons för att se vad som fanns därute.
Har fått massor av svar, men ingen jag känner skulle passa henne.
Jag vill gärna att hon får komma till just det hemmet jag har i mitt huvud.
Men så länge inte det dyker upp är hennes öde fortfarande dessamma.
Jag hoppas att ängeln finns därute och ger sig till känna
inom en snar framtid.


På jobbsidan har allt löst sig till det jag bara kunnat drömma om.
Jag har nu min tjänst helt själv och jag trivs !

// Camilla ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback