Valborg !

Snart är även denna valborg över.
Jag har jobbat och när jag rullade in på gården ser jag massor
av människor och bilar.
Tänkte vad fan !
Men fick snart syn på mina hästar som var HELT galna !
Trots lovord från grannar att det inte varit några smällar
här runtom, kan jag inte annat än att gissa på att de va de som måste ha
skrämt mina älsklingar.
Dom hade sprängt hagen och var helt blöt av svett !
Snacka om att paniken infinner sig !
Har kollat genom dom nu och inga synliga skador.
Tack och lov !

Jag är underbart tacksam till snälla grannar som fångade
in dom och höll dom på plats till jag kom hem !


NU ska jag köpa nytt elagregat och sätta upp skyltar med mitt nummer
så alla vet att dom kan ringa om det skulle hända igen.
Oturligt nog så va mina närmsta grannar bortrest och jag har aldrig tänkt så långt
att något sånt här skulle hända.
Men man lär så länge man lever heter det ju !

Är dessutom kattvakt åt närmsta grannar
och tror ni kattfan vill in ?
NEJ !!

Lizzie
Har haft många intresserade !
En familj var och tittade i veckan.
Dom verkar TOPPEN !
En annan familj kommer att dyka upp nästa helg.
Jag hoppas verkligen att det är seriösa människor,
så jag har lite att välja mellan.
Som det ser ut nu åker hon inte till himlen....än....
Det är jag väldigt tacksam för.
Jag älskar denna lilla häst, och vill bara hennes bästa.
Kan hon få en andra chans i en annan familj som passar henne
är det verkligen underbart !
Jag håller nu alla mina tummar och tår att allt kommer bli som jag vill
Och då flyttar Lizzie inom en snart framtid.
Underbara lilla häst !

Dags att sova så jag orkar öppna mina små blå imorgonbitti.
Då är det jobb igen som gäller !

Natti natt // Milla ♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback