Nytt År...

...Ja vi går mot ett nytt år som ingen lär ha missat.

Vi är bjuden på middag och fest imorgon och som det känns nu kan jag inte åka.
Eftersom jag inte vet hur Chanelle reagerar på raketer av alla dess slag.
Det verkar som jag kommer att få sitta i mitt stall själv och fira in det nya året.


Jag tänkte jag skulle försöka summera det gågna året.
Det har hänt en hel del i mitt liv under 2009.

  • Mars- Husägare till vad som ska bli mitt drömhem.
  • April - Det efterlängtade körkortet kommer i min hand.
  • Maj- Börjar nytt jobb.
  • Juni- Chanelle flyttar hem till mig.
  • September- Chanelle övergår i min ägo.
Dessa månader måste jag säga har varit dom stora händelserna detta året.
Förutom att vi alla blivit 1 år äldre, 1 år klokare och 1 år mer erfaren
så händer det alltid saker i ens liv som kommer att påverka oss som människor.
Saker som får oss att stanna till och fundera, saker som känns overkliga och
orättvisa. Det viktiga är att vi lär oss av misstag, av erfarenheter och av livets gång.
Att vi fortsätter KÄMPA !

Mitt 2009 har varit det bästa året på väldigt många år !
Jag siktar nu framåt och hoppas att 2010 blir lika fint.





Gott Nytt År !!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

hej vännen, jag har försökt ringa dig men inte fått tag i dig. men du kan väl slå en pling då du har tid =) Kram

Postat av: Annica

Hur ska du fira in det nya året då? Kram

Postat av: Gun Legler

Så mycket som har hänt i ditt liv under året. Önskar dig ett fantastiskt 2010 också.

Jag har bläddrat igenom dina bilder för att få se dina fina pappisar, men det har ju handlat mest om Chanelle, så jag fick leta... helt underbara är dom!



Pixie voffar en hälsning - Gun


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback